torsdag, mars 22, 2018

Julseth Østre eggautomat på veien til Selbu


Håkon Faanes fra firma: 
skala maskon i Stjørdal er på serviceoppdrag for å vedlikeholde og sikre at alle tekniske detaljer er iorden når påsketrafikken med kjøp av egg fra den geniale eggautomaten de har montert hos Julseth Østre.
Han passer selvsagt på og få med seg påskeeggene til heimen eller kanskje hytta.

Presentasjonen under er fra 12 september 2015 da vi første gang oppdaget utsalget.
Prisen på egg er nå justert opp til kr.70 for et brett med 30 egg. 
Absolutt fersk og med en enorm plomme farget rød som en solnedgang.
God påske!

Historien om egg startet, egentlig, i forrige uke da May og jeg kjørte opp mot Selbu og oppdaget denne eggautomaten , ca 5 km, fra Hell opp mot Selbu. Vi måtte selvsagt prøve den ut. 
Helt magisk! 

Sånn ble jeg i "eggmodus" og hele denne uka har jeg ofte kommet over temaet, egg. 
Se for eksempel innlegget på fb om en god venn, Runar Sørli, som har 7500 bokstavelig talt frittgående,  utegående, høner:

Når jeg ikveld gikk igjennom min mailboks fant jeg 4 YouTube videoer med eggoppskrifter, fra forskjellige kjente kjøkkensjefer: 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar