mandag, oktober 01, 2018

Lars Mytting: Svøm med dem som drukner

Romaner jeg har tenkt på flere ganger blir ofte tilgjengelig når jeg minst venter det.
Jeg fikk et tilbud fra:
Fabel, det er fortsettelsen av Lydbokforlaget som nå har blitt tilgjengelig på en app. 

Med en gratis prøvetid på 4 uker.
Jeg meldte meg på og søkte nettopp etter:
Svøm med dem som drukner av Lars Mytting.
Det var et lykketreff.
Her er det historiefortelling med hele Europa som bakteppe.
Spesielt frankrike og 16 valnøttrær i en skog i Somme.
En innføring i finsnekkering og tre emner som jeg ikke hadde hørt om tidligere.
En detaljert innføring i britisk aristokrati gjennom et trelastfirma etablert på 1600 tallet.
Og ikke minst oppveksten på en gård koblet sammen med det å være flyktning.
Les bokomtaler her!

Filmskaperen Morten Tyldum har presset på for å få en engelsk oversettelse fordi han skal lage en USA produsert serie av fortellingen.
Tilgjengelig på kindle for kun $5,21


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar