fredag, april 15, 2016

Bloggis

Jeg har fått min første bloggis!
Ordet ble lansert igår av min gamle kompis, Terje neri Sverje.
Det er Terje Brede Wangberg, fra Lamon, nå bosatt som han selv beskriver "neri Sverje.
Etter at han igår lanserte ordet bloggis for meg, og jeg trodde det var noe han hadde skapt sendte jeg han en kommentar:
"Du er en "ordekvilibrist".
Da fikk jeg følgende svar fra Terje, som jeg har lyst til å dele med dere:
"Til den Linedansende Akrobaten Bjoern Moesth
der oppe i Humlevigen -
som herved tituleres i sådanne rosende ordelag,
under henvisning til både hans ferdigheter og
som en egenartet huskeriende og belærende
krabat, med balansekunstneriske kvaliteter
for å dempe en eldre Musicus-Scribentus
til at kunne mestre at finne
de særdeles mystiske knapper på sitt utilnærmelige tastatur.
Må tålmodigheten fortsatt finne seg vel,
hos den akrobatiske Bjoern Moesth -
der oppe i Johan Nygårdsvolds
for lengst fraflyttede rike."
p.s...når jeg googler ordet bloggis så ser jeg at dette er et ikke uvanlig ord i Sverige!
Les mer av Terje sine "skriverier" på hans blogg:
terjewangberg.info

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar